برای ثبت نام و شركت در طرح‌های مرتبط با خودروهای فرسوده، نیاز دارید به منابع و مراجع مناسب مراجعه كنید. این منابع می‌توانند منابع آنلاین و وب‌سایت‌های دولتی، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های محیط زیست و منابع طبیعی، و همچنین مراكز خدمات خودرو باشند. با مراجعه به این منابع، می‌توانید اطلاعات دقیقی درباره مراحل و شیوه ثبت نام در طرح‌های مدیریت خودروهای فرسوده به دست آورید.

سازمان‌ها و وزارتخانه‌های محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان مراجع اصلی در این زمینه عمل می‌كنند و معمولاً وب‌سایت‌های رسمی دارند كه اطلاعات كاملی ارائه می‌دهند. از طریق این وب‌سایت‌ها می‌توانید به دقت اطلاعات درباره طرح‌ها، مدارك مورد نیاز، مراحل ثبت نام و همچنین راهنمایی‌های عملی پیدا كنید.

در مواقعی، وزارتخانه‌ها یا سازمان‌های حمل و نقل نیز نقش مهمی در تنظیم طرح‌های مدیریت خودروهای فرسوده دارند و اطلاعات مرتبط با این طرح‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

همچنین، مراكز خدمات خودرو نیز ممكن است به عنوان منابعی برای ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های مرتبط با ثبت نام در طرح‌ها عمل كنند.

در نهایت، اگر با مراجعه به منابع مذكور به دقت اطلاعات مورد نیاز را یافت نتوانستید، پیشنهاد می‌شود با تماس مستقیم با مراجع مرتبط تماس گرفته و از راهنمایی‌های دقیق‌تری برخوردار شوید. انتخاب منبع مناسب و دقیق برای ثبت نام در طرح‌های خودروهای فرسوده، مهمترین گام در این مسیر است.

همچنین مركز پویانت خودرو با مدیریت آقای سیدحمید معماران از مجموعه های فعال در زمینه اسقاط خودروهای فرسوده ،با هدف ثبت نام و جمع آوری و اسقاط خودروهای فرسوده  درجهت جلوگیری از آلودگی هوا ، از سال ۱۳۸۵  درشهر مشهد فعالیت خود را آغاز نموده است . در حال حاضر این مجموعه در زمینه ثبت نام وپذیرش طرح جایگزینی و جمع آوری  خودروهای فرسوده جهت تعویض باكلیه محصولات  خودروسازان ازجمله : ایران خودرو ، سایپا ، بهمن خودرو ، آرین موتور ، مدیران خودرو ، كرمان موتور ، مكث موتور و... نسبت به  جمع آوری و اسقاط خودروهای فرسوده درمركز مجاز اسقاط تحت نظارت ستاد سوخت كشور مشغول به فعالیت میباشد. 

عمده فعالیت این مجموعه در استانهای خراسان رضوی - خراسان شمالی - خراسان جنوبی می باشد.

مجموعه پویانت خودرو جهت  تسهیل در امور ثبت نام ، پذیرش و اسقاط خودروهای فرسوده هموطنان گرامی  از مرحله ثبت نام وانجام كلیه مراحل قانونی لازم تا برنده شدن و تحویل خودرو صفر درخدمت  هموطنان گرامی می باشد .

اگر به دنیال عباراتی همچون: سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو-مدارك لازم برای ثبت نام خودرو فرسوده-ثبت نام خودرو فرسوده 1401-ثبت نام خودرو فرسوده بهمن موتور-آخرین اخبار طرح جایگزینی خودروهای فرسوده-قیمت تحویل خودرو فرسوده-طرح تعویض خودرو فرسوده ایران خودرو-قیمت خودرو فرسوده ۱۴۰۱می باشید و اطلاعات بیشتری می خواهید با ما تماس بگیرید.

 

دارندگان خودرو فرسوده جهت هماهنگی و یا كسب اطلاعات بیشتر با شماره  05136616195 تماس حاصل فرمایند.